3 день

11 грудня 2019 року

Бенч-маркінг «Інклюзивна освіта:
 різні можливості – рівні права»

Мета: виявлення та вивчення педагогічного досвіду з організації та впровадження інклюзивного навчання в закладах освіти.

Балахівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів,
філія  Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ  ступенів

Урок з української мови з теми ««Порівнюємо художні твори. Микола
Сингаївський. Осіння гра. Вікторія Стах. Переплутанка» (2 клас).
Людмила Дяченко, учитель початкових класів.

Урок з математики з проблеми «Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події» (4 клас).
Олена Данильчук, учитель початкових класів.
Тетяна Єрмакова, асистент вчителя.

         Леся Чудна, учитель української мови та літератури.

10.30-12.00 
Робота з документами щодо виявлення та вивчення педагогічного досвіду з організації та впровадження інклюзивного навчання  в  закладі освіти.
Людмила Кірішко, методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».
Тетяна Бражнікова, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».


Володимирівська загальноосвітня школа І-ІІ  ступенів,
філія Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ  ступенів

Дудник Неля Вікторівна, учитель історії, вища категорія, «Старший учитель».
Валентина Тузніченко, асистент вчителя.

Антоніна Голощук, учитель початкових класів, вища категорія, учитель-методист.

Калейдоскоп думок  «Аналіз відвіданих уроків».
Підбиття підсумків проведення бенч-маркінгу.
Тетяна Бражнікова, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».
Людмила Кірішко, методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

Ознайомлення з матеріалами визначеного та розпочатого вивчення педагогічного досвіду щодо організації та впровадження інклюзивної освіти в закладах освіти.
Людмила Кірішко, методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».
Тетяна Бражнікова, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

Методичні рекомендації з вивчення педагогічного досвіду щодо організації та впровадження інклюзивної освіти  
1. Вивчити наявну літературу з проблеми впровадження інклюзивного навчання. Уточнити питання, які можуть виникнути під час формування досвіду роботи вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами.
2. Зібрати відомості про носія досвіду, провести цикл бесід з його колегами, учнями, батьками.
3. Відвідати систему уроків учителя (бажано двічі, орієнтовно в грудні і в травні). З'ясувати суть досвіду, науково-методичну основу його роботи, методику конструювання й проведення диференційованих уроків.
4. З'ясувати, який вплив має вчитель на учнів, в тому числі з особливими освітніми потребами, як учні ставляться до вчителя і до предмета, який він викладає.
5. Здійснити моніторинг навчальних досягнень учнів, в тому числі з особливими освітніми потребами, вивчити, як вони володіють елементами наукової організації праці.
6. Провести аналіз рівня вихованості учнів.
7. Проаналізувати спільно з учителем досвід його роботи:
       - основні педагогічні завдання, які він вирішує;
- наукову обґрунтованість досвіду, рівень його новизни та актуальності;
       - можливість застосування досвіду в інших умовах.
8. Допомогти вчителю систематизувати матеріали з досвіду роботи: матеріали планування роботи, тестування учнів, методичні розробки уроків, позакласних заходів, зразки дидактичного матеріалу тощо. Запропонувати зібрати кращі зразки робіт учнів: зошити для контрольних, лабораторних, практичних робіт, учнівські твори, реферати тощо.
9. Підготувати науково-методичний аналіз досвіду роботи вчителя, обговорити висновки та пропозиції на засіданні педагогічної (методичної) ради школи. Вирішити питання про доцільність узагальнення досвіду роботи вчителя з визначеної проблеми.
10. Визначити форми узагальнення та впровадження досвіду роботи, можливість його використання на рівні загальноосвітнього навчального закладу, району, області.


2 коментарі:

  1. Мали велику приємність познайомити гостей з досвідом нашого закладу в організації інклюзивного навчання. Дякую за позитивну оцінку нашої роботи та корисні поради.

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки