09 грудня 2019 року
Підготовка до адресної методичної декади передбачала анкетування педагогічних працівників закладів освіти. Запитання анкети були спрямовані на з'ясування потреб, проблем в організації інклюзивного навчання. Також, було визначено напрями методичної підтримки педагогів щодо організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами.
Методичні рекомендації
Альтернативні методи оцінювання
Оцінювання учнів з особливими освітніми потребами https://www.pedrada.com.ua/article/2348-otsnyuvannya-uchnv-z-osoblivimi-osvtnmi-potrebami
Психолого-педагогічний супровід
Розробка змісту і методів корекційно-розвиткового
навчання дітей з особливими освітніми потребами
Програмно-дидактичне (методичне) забезпечення
Дякую Людмилі Миколаївні та Тетяні Олександрівні за змістовні відповіді на запитання та консультації по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
ВідповістиВидалитиПроведення методичної декади обласним навчально-методичним центром освітнього менеджменту та координації методичних служб з питання організації та впровадження інклюзивної освіти вважаю необхідною і важливою, адже конкретні запити вчителів, психологів, методистів не можуть задовольнятися тільки самоосвітою. Потрібна фахова консультація, яку отримаємо від спеціалістів центру. Руслана Пустовойтенко.
ВідповістиВидалитиІнклюзивна освіта - це складний процес, під час організації якого виникає багато запитань. Круглий стіл, проведений предстаниками КОІППО ім. В.Сухомлинського допоміг у вирішенні багатьох проблем: ознайомленні з альтернативними методами оцінювання учнів з ООП; як ефективно здійснювати психолого - педагогічний супровід таких дітей; детально розглянули питання щодо програмово - дидактичного забезпечення інклюзивного освітнього процесу. Дякую за змістовний захід.
ВідповістиВидалитиДякую методистам КОІППО ім. В. Сухомлинського за проведення круглого столу - результативного обміну думками та пропозиціями з питань інклюзивного навчання. Ніна Гончаренко.
ВідповістиВидалитиДякую, Л.Кірішко та Т.Бражніковій у проведенні адресної методичної декади щодо роботи у напрямку - інклюзивна освіта, а саме - досконале ознайомлення з нормативно-правовою базою, наданння рекомендацій щодо проведення корекційно-розвиткових знять, знаходження індивідуальних підходів до окремих дітей, знаходження оптимального підходу до співдружності у роботі з батьками та побудови актуального важіля співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу щодо виховоння особливих дітей
ВідповістиВидалитиПроведення методичної декади обласним навчально-методичним центром освітнього менеджменту та координації методичних служб з питання організації та впровадження інклюзивної освіти вважаю необхідною і важливою, адже конкретні запити вчителів, психологів, методистів не можуть задовольнятися тільки самоосвітою. Потрібна фахова консультація, яку отримаємо від спеціалістів центру.
ВідповістиВидалитиКруглий стіл, проведений методистами КОІППО ім.В.Сухомлинського та відділу освіти- це можливість знайти відповіді на запитання пов"язані з інклюзивною освітою. Особисто я знайшла відповіді на декілька актуальних запитань. Дякую!
ВідповістиВидалитиДуже вдячна Людмилі Кірішко та Тетяні Бражніковій за проведення онлайн-консультацій із педагогічними працівниками, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребми. На всі запитання надано кваліфіковану відповідь.
ВідповістиВидалитиДуже вдячна Людмилі Кірішко та Тетяні Бражніковій за проведення онлайн-консультацій із педагогічними працівниками, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребми. На всі запитання надано кваліфіковану відповідь. Тамара Гребеневич
ВідповістиВидалитиДуже вдячна Кірішко Л.М. та Бражніковій Т.О. за проведення круглого столу та онлайн-консультацій для працівників району у сфері інклюзивної освіти. Методисти уміло, доступно надали фахову консультацію щодо проведення корекційно-розвиткових занять, знаходження індивідуальних підходів до дітей з особливими освітніми потребами, співпрацю з батьками, командою супроводу. Детально розглянули питання програмно – дидактичного забезпечення та психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Працівники закладів освіти отримали вичерпні відповіді на всі свої запитання. Дякую.
ВідповістиВидалитиДякую Кірішко Л.М. та Бражніковій Т.О. за надані методичні рекомендації та поради. Продовжуємо плідну співпрацю!
ВідповістиВидалити