1 день

09 грудня 2019 року


Підготовка до адресної методичної декади передбачала анкетування педагогічних працівників закладів освіти. Запитання анкети були спрямовані на з'ясування потреб, проблем в організації інклюзивного навчання. Також, було визначено напрями методичної підтримки педагогів щодо організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами.


Методичні рекомендації

Альтернативні методи оцінювання
Оцінювання учнів з особливими освітніми потребами https://www.pedrada.com.ua/article/2348-otsnyuvannya-uchnv-z-osoblivimi-osvtnmi-potrebami 


Психолого-педагогічний супровід

 Розробка змісту і методів корекційно-розвиткового 
навчання дітей з особливими освітніми потребами

         Програмно-дидактичне (методичне) забезпечення


Онлайн-консультації із педагогічними працівниками, які працюють з дітьми з особливими освітнімипотребами (учасниками адресної методичної декади)


Рекомендації щодо запитів учасників онлайн-консультацій






11 коментарів:

  1. Дякую Людмилі Миколаївні та Тетяні Олександрівні за змістовні відповіді на запитання та консультації по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

    ВідповістиВидалити
  2. Проведення методичної декади обласним навчально-методичним центром освітнього менеджменту та координації методичних служб з питання організації та впровадження інклюзивної освіти вважаю необхідною і важливою, адже конкретні запити вчителів, психологів, методистів не можуть задовольнятися тільки самоосвітою. Потрібна фахова консультація, яку отримаємо від спеціалістів центру. Руслана Пустовойтенко.

    ВідповістиВидалити
  3. Інклюзивна освіта - це складний процес, під час організації якого виникає багато запитань. Круглий стіл, проведений предстаниками КОІППО ім. В.Сухомлинського допоміг у вирішенні багатьох проблем: ознайомленні з альтернативними методами оцінювання учнів з ООП; як ефективно здійснювати психолого - педагогічний супровід таких дітей; детально розглянули питання щодо програмово - дидактичного забезпечення інклюзивного освітнього процесу. Дякую за змістовний захід.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую методистам КОІППО ім. В. Сухомлинського за проведення круглого столу - результативного обміну думками та пропозиціями з питань інклюзивного навчання. Ніна Гончаренко.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, Л.Кірішко та Т.Бражніковій у проведенні адресної методичної декади щодо роботи у напрямку - інклюзивна освіта, а саме - досконале ознайомлення з нормативно-правовою базою, наданння рекомендацій щодо проведення корекційно-розвиткових знять, знаходження індивідуальних підходів до окремих дітей, знаходження оптимального підходу до співдружності у роботі з батьками та побудови актуального важіля співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу щодо виховоння особливих дітей

    ВідповістиВидалити
  6. Проведення методичної декади обласним навчально-методичним центром освітнього менеджменту та координації методичних служб з питання організації та впровадження інклюзивної освіти вважаю необхідною і важливою, адже конкретні запити вчителів, психологів, методистів не можуть задовольнятися тільки самоосвітою. Потрібна фахова консультація, яку отримаємо від спеціалістів центру.

    ВідповістиВидалити
  7. Круглий стіл, проведений методистами КОІППО ім.В.Сухомлинського та відділу освіти- це можливість знайти відповіді на запитання пов"язані з інклюзивною освітою. Особисто я знайшла відповіді на декілька актуальних запитань. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже вдячна Людмилі Кірішко та Тетяні Бражніковій за проведення онлайн-консультацій із педагогічними працівниками, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребми. На всі запитання надано кваліфіковану відповідь.

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже вдячна Людмилі Кірішко та Тетяні Бражніковій за проведення онлайн-консультацій із педагогічними працівниками, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребми. На всі запитання надано кваліфіковану відповідь. Тамара Гребеневич

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже вдячна Кірішко Л.М. та Бражніковій Т.О. за проведення круглого столу та онлайн-консультацій для працівників району у сфері інклюзивної освіти. Методисти уміло, доступно надали фахову консультацію щодо проведення корекційно-розвиткових занять, знаходження індивідуальних підходів до дітей з особливими освітніми потребами, співпрацю з батьками, командою супроводу. Детально розглянули питання програмно – дидактичного забезпечення та психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Працівники закладів освіти отримали вичерпні відповіді на всі свої запитання. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую Кірішко Л.М. та Бражніковій Т.О. за надані методичні рекомендації та поради. Продовжуємо плідну співпрацю!

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки